Pouch en Allergien
Petra.J.G. > 22-09-2014, 22:03
Zo, daar zit je dan ruim een jaar later, een dikke- en endeldarm resectie, een tijdelijke stoma, deze is juni j.l. opgeheven. Heb dus nu ook een pouch.
Tja opnieuw in de luiers.....
Net als wat ik lees op de site uitproberen puzzelen wat je wel en niet kan eten en dat is nog niet zo makkelijk.
Mijn opening is 1,1 cm en met de bodembekken therapeut proberen wij het 3 tot 4 x per week op te rekken totdat de ontlasting er zonder moeite uit kan, ik heb nog zo vaak ontlasting dat ik het huis nog niet uit kom.
Nu komt mijn probleem, ik zit al aan mijn max. van de medicijnen loperamide, questran en molaxole, maar mijn ontlasting lijkt niet te binden met de voeding. De korrelige medicijnen kun je naast de groene gal en water er zo uit zien lopen. Tja dus ook vaak last van kloofjes en zere billen.
Omdat ik ook allergieën heb denk ik dat dat ook de reden kan zijn. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ondertussen ga ik wel naar een kineseoloog en volg een NAET behandeling ( ik wens alles op te kunnen lossen en zonder medicijnen verder te hoeven gaan).
hartelijke groeten