Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Boswandeling en Pouch
Hallo mede pouchdragers,

Ik heb binnenkort een boswandeling.

En je raad het al geen wc's in het bos.

Ik heb nog maar 3 maanden mijn pouch. Moet iets van 10 keer per dag naar de wc.
De boswandeling is in de middag. Ik ben in semi-vriendschappelijk gezelschap.
Maar ja toch vind ik het erg gênant als ik in het bos number 2 ga doen.

De boswandeling is rond 2 uur. Iemand nog tips hoe ik me erop moet voorbereiden.
Ik dacht sowieso heel weinig te eten. Dus zeg maar 2 beschuitjes om 10 uur. En dan extran of aa drink gaan drinken. En 4 loperamide in de nemen 3 uur voor de wandeling.

De wandeling duurt circa 3 uur.

Graag tips over de voorbereiding. En ook over wat ik moet doen als ik wel naar de wc moet. Vooral het dunne van de ontlasting maakt het al snel een smeerboel van.

Alvast bedankt
Reply
Hi Lexlex. Inderdaad loperamide, misschien smorgens eerder en later in de ochtend nog een keer, 2 x3 bijv. Je hebt wellicht al ervaring hoe de loperamide reageert.. En wat er niet in gaat hoeft er ook niet uit Wink. Vlak voor de wandeling nog ff gaan, dan moet het wel kunnen. De afleiding van de wandeling helpt misschien ook wel.

Veel plezier en succes met en tijdens de wandeling.

P.s. En mocht het toch aandringen tijdens de wandeling, gewoon gaan, zoek een mooie boom uit om tegen aan te hangen. Biologisch afbreekbare doekjes mee kan het geen kwaad ook. Als je moet dan moet je, een kurk loopt veel te moeilijk.
Reply
hallo,

een boswandeling ontspant dan hoef je minder naar de wc.

groetjes maureen
Reply
door het vele lopen lijkt me eerder dat je darmen op gang komenWink
Reply
En?, hoe is het gegaan?
Reply
Ging prima hoor.
Geen problemen gehad. Moest achteraf wel vrij snel naar de wc. Maar niks gemerkt tijdens het lopen.

Maar nu ik 5 maanden de pouch heb. Je komt zomaar in situaties terecht waar je nodig moet maar niet kan. Krampen en pijn tot gevolg.

Denk aan lange busreizen of lange wandelingen. Ik ben dan ook onbeschaamder geworden overal binnen te lopen en zonder consumpties etc gewoon gebruik te maken van het toilet.

Ik heb het gelukkig nog nooit in mijn broek gedaan. Als je pijn kan verdragen duurt het toch erg lang voordat dat gebeurd. Ik heb weleens een busrit gehad waar de aandrang en kramp zeker om de 2 minuten terugkwam voor 20 minuten.

Veel is ook gas maar ja deze kan ik vooralsnog niet staand of zittend me van ontdoen.
Reply
Wat fijn dat je de boswandeling zonder problemen hebt kunnen doenSmile Je kunt van te voren daarom ook moeilijk zeggen of je wel of niet moet
Reply
Boswandelingen zijn voor mij geen probleem. Ik heb altijd de hond bij en dus ook poepzakjes. Samen met toiletpapier en een flinke struik brengt dat de oplossing. :toppie:
Reply
Hallo,

Wie gebruikt er elke dag jaar in jaar uit loperamide en metamucil.

Groetjes Maureen
Reply
Hallo Maureen,

Ik gebruik loperamide al 30+jaar , geen metamucil.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)