Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kock pouch continenteileostoma
Hoi
Ik wil graag weten of er iemand een kock pouch heeft die in Olvg is geplaatst
Door dokter Gerhards en over wil praten ik heb er zon een en ben heel tervreden
Yvon
Reply
Dag Yvon,
Supertoevallig dat je dit bericht NU hebt geplaatst en ik heel erg met de gedachte rondloop over te gaan op een kock-pouch.
Ik heb momenteel een J-pouch maar die is aan het einde van zijn latijn.. Deze week contact gehad met het Radboudziekenhuis en het er over gehad. Mij werd verteld dat de kock-pouchoperatie "nog maar in één ziekenhuis" wordt gedaan. Er zouden vaak complicaties zijn. Vandaar.
Ik heb dus geen ervaring maar wil graag alles er over weten. Op internet en op dit forum vind je heel weinig.
Richard
Reply
Hoi Richard
ik wil heel graag over vertellen maar vindt het fijner via de prive mail
als jij dat ook wilt mijn mail <!-- e --><a href="mailto:lammertenyvonne@hotmail.com">lammertenyvonne@hotmail.com</a><!-- e -->
ps wat wil je weten groetjes Yvon
Reply
Hoi Yvon,

Ik ervaar ook steeds meer problemen met mijn pouch en de chirurg heeft mij het advies gegeven om de pouch op te heffen en een permanent stoma te nemen. Zelf ben ik hier natuurlijk niet blij mee maar het zit er wel aan te komen. Ook ik loop nu rond over te willen gaan op een kock-pouch. Ik ben in behandeling in het AZM. Kun jij mij hier meer over vertellen, moet 12 december terug naar de professor.
Groetjes Tola
Reply
Hoi Tola
Je kan de pouch alleen maar in Olvg Amsterdam doen
Bij dokter Gerhards een hele fijne arts legt goed uit zegt ook of je in aanmerking komt
Ik ben blij met de pouch je leegt hem met een katheter 4keer op een dag verder kun je alles mee doen
je hoeft geen zakje meer op je buik maar een pleister die ziet niemand de operatie zwaar je ligt 3 weken in ziekenhuis en ben nog wel bezig een paar maanden dat het goed is soms heb je lekkage maar dat hoort er bij je moet goed op de voeding letten het is zelfde als een ileostoma ook koolsoorten daar moet je rekening mee hou
Reply
Hoi
Ik ben er een poosje niet op de site geweest 
Maar ik heb nog steeds een continenteileostoma stoma een pouch
Ben nog steeds tervreden mee je kan deze operatie in Olvg doen
Verder nergens een fijn ziekenhuis goede begeleiding fijne arts Dokter Gerhards
Dus al jullie vragen hebben mail maar naar me toe
En ik. Beantwoord ze graag
                           Yvon
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)