Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Operatie in 1 keer herstel
Sad 
Hoi forum lezers, 

Ik ben nieuw op dit forum. Zo'n 1,5 jaar geleden heb ik gehoord dat ik FAP heb. Ik ben toen gelijk naar het LUMC overgeplaatst en onder behandeling gekomen bij dr. Vasen. Een maand geleden heb ik gehoord dat de poliepen zo snel groeien dat ze mij toch al willen opereren. Dit zal in oktober plaatsvinden. Ik zit er echt onwijs tegen op.. Ik ben nog jong (19) en ben bang dat de pouch mijn hele leven op zijn kop zet. Ik heb nog geen gesprek met mijn chirurg gehad, dit wordt binnenkort ingepland. Ik heb dus nog geen idee hoe het herstel etc. zou zijn. Mijn arts zei dat de operatie waarschijnlijk in 1 keer gedaan wordt, omdat ik nog zo jong en vitaal ben. 

Ik heb een aantal vragen en ik hoop dat er iemand is die mij hiermee kan helpen.
-Hoe is het herstel na een 1 fase operatie?
-Hoe ervaart iemand van mijn leeftijd de nieuwe situatie na de operatie? 
-Na hoelang kan je je weer volledig focussen op je studie/werk?

Alvast bedankt voor de hulp!  Shy
Reply
Beste Manon , het zal moeilijk zijn om antwoorden op je vragen te krijgen omdat
de meeste op dit forum de operatie in 2 en zelfs 3 stappen hebben ondergaan.
ik denk dat je na 3 tot 6 maand wel weer wat kan doen maar dat is zeer afhankelijk van persoon tot persoon .
Ik wens je veel succes met je operatie toe
Reply
(07-20-2017, 02:25 PM)Bruno Wrote: Beste Manon , het zal moeilijk zijn om antwoorden op je vragen te krijgen omdat
de meeste op dit forum  de operatie in 2 en zelfs 3 stappen hebben ondergaan.
ik denk dat je na 3 tot 6 maand wel weer wat kan doen maar dat is zeer afhankelijk van persoon tot persoon .
Ik wens je veel succes met je operatie toe

Ja ik heb dit gelezen. Ik hoop nog steeds dat mijn chirurg de 1 fase operatie wil doorzetten aangezien ik geen stoma wil.. 
Bedankt! Shy
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)