Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Facebook
Hallo, ik heb geen idee of ik dit op dit forum mag zetten. Maar ik dacht eraan om misschien een facebookpagina voor pouch dragers op te zetten. Dit forum is er en is super fijn alleen merk ik bij mezelf dat ik niet snel reageer terwijl ik soms wel behoefte heb om mijn vragen te plaatsen, het forum vergeet ik al snel. Ook worden er niet heel veel berichten meer op geplaatste en met facebook is dit denk ik wel vaker. Zijn er meer mensen die behoefte hebben aan een facebookpagina of niet? Of bestaat er al iets in die richting? Heb wel een pagina van FAP maar dat is allemaal in het engel, in het nederlands zou wel fijn zijn  Wink

Groetjes Eline
Reply
Lijkt mij een goed idee. Ik was er al naar opzoek. Maar volgens mij bestaat er nog niet zo'n groep.
Reply
Ik stuur je even een prive berichtje.
Zodra er een pagina is laat ik het weten voor de genen die het ook fijn vinden
Reply
Ik vind het een heel goed idee, ik merk dat facebook laagdrempeligger is. Ik kijk ook minder op dit forum.
Ik heb inmiddels een ileostoma gekregen wegens pouchitus, en ik kijk vaak op de relevante facebookpagina's om info en feedback te lezen.

Groetjes Rita
Reply
Ik wil de pagina wel aanmaken alleen moet ik 1 vriend toevoegen om de pagina te starten alleen heb ik niemand die FAP heeft in de lijst. Dus wie kan ik even toevoegen? Mag via prive bericht
Reply
Hoi Eline,

Je mag mij toevoegen op facebook

Naam is Rita van Schooten, ik zie je vriendschapsverzoek wel verschijnen en zal je dan accepteren, dan moet het lukken toch?
Wat bedoel je met FAP? Ik heb je via dit forum als buddy gevraagd, wellicht bedoel je dat

Groet Rita
Reply
Oh sorry sliep nog half ? maar FAP is mijn ziekte, bedoel mensen met een pouch
Reply
Pagina heet pouch dragers. Is besloten groep. Word lid! ?
Reply
Er is al een besloten groep op facebook en heet pouch......
Reply
Ja dat is die waar wij lid van zijn.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)