vivian > 18-12-2006, 22:01
Ja Iris, dat vind ik ook! Op de één of andere manier krijg je toch een band met die mensen met wie je op een kamer ligt (vind ik dan).
Leuk verhaaltje..
Ik lag een keer op een 2 persoonskamer samen met een meisje van mijn leeftijd. Was echt harstikke leuk, meestal lig je toch met allemaal ouderen mensen op een kamer.
's nachts werd ik wakker van een geluid, en stond er opeens een (oude) man naast mijn bed. En wat zie ik hem doen? Hij was mijn pyama broek aan het aantrekken, z'n onderbroek had ie al uitgedaan, en die lag op de grond. Dus ik (nog slaperig) "wat doet u meneer? die broek is van mij!" (wat een reactie:lollol: ) Toen werd m'n buurmeisje ook wakker, en die ging zich er ook mee bemoeien. Toen maar snel verpleging gebeld en die heeft de man weggehaald (hij was inmiddels in zijn blote kont op mijn bed gaan zitten). Hij bleek helemaal in de war, en hoorde eigenlijk op een psychiatrische afdeling.
Toen hij weg was heb ik een nieuw dekbed gevraagd, en gevraagd of ze die onderbroek wouden opruimen (waar een grote bruine vlek in zat:onzeker: )
We hebben nog zeker 2 uur lang keihard liggen lachen midden in de nacht. Steeds zeiden we : nou welterusten heh. En dan begon één van ons weer keihard te lachen:lollol: