ik schrok me net rot joh we hebben gisteren al een record van 88 bezoekers gehad en op dit moment zefls 20 mensen via een zoekmachine.
We zijn wel in trek ineens.
Ennuh voor gefeliciteerd met het 200 leden bestand :jippiejee:
groetjes
lydje
Gerard > 03-07-2007, 10:35
Met verbazing heb ik de bezoekersaantallen van "ons" forum de laatste dagen bekeken.
Ik weet dat we langzamerhand steeds populairder worden maar de aantallen liggen nu wel erg hoog.
Ik denk dat ik de "oorzaak" hiervan gevonden heb.
Ons Holtenaren zijn nogal een nieuwsgierig volkje en te lui om kranten op te zoeken dus als we het programma van de thriathlon op willen zoeken gaan we achter de computer zitten en typen bijvoorbeeld Holten en 7 juli in op Google, en wie denk je dat er dan als tweede genoemd wordt, juist ja "forumuitje met bbq in Holten", natuurlijk moeten de nieuwsgiereige Holtenaren of bezoekers dan even lezen hoe of wat.
Ik hoop dat ik ongelijk heb en dat het allemaal bezoekers zijn die naar een site over het onderwerp Pouch op zoek zijn maar ik heb zo m'n twijfels.
Iris > 03-07-2007, 14:17
HAHAHAHa... wat een heerlijk verklaring!!! :jippiejee:
Eens in de zoveel tijd wordt het hele forum 'doorgespit' door zoekbots... die indexeren de website en het forum naar geschreven teksten zodat ze te vinden zijn in de zoekmachines... Dat gebeurt soms met een heleboel robots tegelijkertijd en voor verschillende zoekmachines (Google, Yahoo, Ilse, etc.).
Ik vermoed dat daardoor die aantallen niet helemaal kloppen... Maar misschien kan Ben het beter uitleggen... hij heeft daar iets meer verstand van dan ik. :verlegen:
vivian > 03-07-2007, 17:43
Ja Gerard, dat zal het zijn!
En al die mensen die zoeken op 'Holten' en hier uitkomen, hebben toevallig ook nog eens een pouch!
admin > 06-07-2007, 19:10
Bij die hoge aantallen zitten ook zoekrobots ja, dat zie je op andere fora ook Yahoo heeft Pouch.nl de laatste tijd veel geindexeerd, dus daar zullen we binnenkort ook wel goed te vinden zijn... ook door Holtenaren :p
De Google statistieken geven wel een getrouw beeld van unieke bezoekers en pageviews. Maar uiteindelijk is niet het aantal bezoekers het belangrijkst, maar het aantal waardevolle en leuke posts hier op het forum en dat de bezoekers wat met de info op de site kunnen
Marieke > 06-07-2007, 19:55
Dus als ik nu een stukje plaats over bijv. Leden van pouch.nl bij elkaar op de koffie in Amsterdam dan :p hahahha
Gerard > 06-07-2007, 19:56
Zij Amsterdammers ook zo nieuwsgierig dan ???
Marieke > 06-07-2007, 19:57
Erger dan een Holtenaar zich kan voorstellen
admin > 06-07-2007, 20:17
Amsterdam heeft wel iets meer inwoners dan Holten, dus dan breken we wel records hier... :p
Marieke > 06-07-2007, 20:35
oke dan.......wie van www.pouch.nl komt er op de koffie?