Re: Sporten
Shirley > 19-09-2006, 22:29
Hoi Wen, ik had 3 April eerste operatie en met stoma paardgereden na 3 weken. 12 Juni is de pouch gaan werken en ben ik ook na 3 weken weer gaan paardrijden. Ik gebruik normaal wel loperamide en kan het goed ophouden. Heb in Augustus nog in de ardennen erg veel gedaan. Fietsen gaat ook goed en doe altijd huishouden en honden uitlaten, dus genoeg beweging. Bewegen is zelfs erg goed, maar zorg dat ie extra drinkt bij sporten. Overleg dat met zijn trainer en leider!!! Misschien dat het in kleedkamer toch beetje verteld kan worden of jullie alle ouders briefje geven met uitleg. Krijg je stuk meer begrip als er iets is, want voetbal kunnen kinderen en ouders hard zijn. Bij onze ver sporten ook kinderen en volwassenen die wat hebben, maar houden we rekening met in welk team we ze indelen bijvoorbeeld en wordt het wel verteld. Dat voorkomt ook hoop dingen. Het is een teamsprot, dus als ie keertje niet lekker is ofzo weten ze hoe en wat. Mijn zoontje is nu 9, maar moest 2 jaar geleden laxeermiddel gebruiken en had ongelukje na de wedstrijd, tja...... vervelend. Ik zou het gewoon doen, is goed voor hem!!!! Heel veel plezier voor hem!!!!