WeerZoEentje > 23-04-2008, 15:12
Alex, ik kan je waarschijnlijk de hand schudden. Wat ik daar al niet heb meegemaakt en aan medicijnen langs heb zien komen dat is een verschrikking, het ene middeltje voor dit en het andere middeltje voor dat, tureluurs wordt je daarvan en daar hebben ze dan ook weer een middeltje voor ;-)
Heb zelf genoeg geslikt, buisjes overal uit mijn lichaam hangen en al die toeters en bellen die erbij horen. Ik kreeg zelfs voeding via een infuus zo mijn bloed in omdat ik bijna 5 weken niet kon eten, het kwam er zo weer uit. Mijn darmen wilden niets wat in mijn maag zat doorlaten en dan heeft je maag geen andere keus dan het er weer uit te gooien wat er in komt, ook al komt er niets in, toch moet er wat uit.
Ik geef die cyclosporine de schuld van mijn eigen gatenkaasje. Ik had tijdens en net na dat gebruik ervan heel erge last van geheugenverlies, wat ik 5 min. ervoor had gedaan of gezegd kon ik me niet meer herinneren. En ik moest er ook de hele dag van trillen en heb naar mijn mening nu nog last van mijn spieren ervan want dat tast het aardig aan.
Lydje, ik had die problemen ook, op het laatst zijn je armen zo blauw en beurs dat ze wel over moeten gaan op pillen. Lekker kan je ze niet noemen, ik vond ze nogal ruiken en smaken naar plastic tassen. Het had zowaar ook zo'n vuilniszakken-kleur ;-) Ben blij dat ik ze niet zo heel lang heb hoeven gebruiken, in totaal heb ik zo'n half jaar Cyclosporine gebruikt en door de enorme bijwerkingen mag je ze niet te lang gebruiken. Toen begonnen ze over een stoma en dat is toen ook gebeurd.
Groetjes, WZE