Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jeuk
JAAAAH...
L Y D J E !!!!
mijn heldin!!
ja want weet je wat nu zo goed was/is van deze i.v.g. met lidocaine, en of isosorbide dinitraat??
Die twee verdoven de zaak dusdanig, dat ik a.h.w. een gevoelloze situatie krijg.
Op het moment dat het dan gaat 'lekken' voel ik dit niet direkt, met als gevolg er toch weer ongelukjes ontstaan.

Dit is uitgesloten bij sudocreme, aangezien hier dergelijke middelen niet inzitten.
Natuurlijk heeft bij erge last zo'n verdovend zalfje eerst de voorkeur, immers direkt resultaat, maar op de langere termijn helpt de sudo' nu toch beter.
Sterker nog, sinds ik ben begonnen met het gebruik ervan, heb ik geen andere middeltjes meer aangeraakt.

ps. werk jij inmiddels weer??
ik moet vlgnde week weer ge-herkeurd worden.

groeten
sjemmie!
Sjemskie
Reply
Leve de sudocreme,
die gebruik ik nu ook, dankzij deze website.
Werkt heel goed, zoals jullie al zeiden
Reply
ik ben al volop aan het werk, als ik zo terug kijk was ik 4 mnd na de ok al thuis aan werk (mailing en verpakkingswerk) en na 9mnd vol in de zorg.

Ben blij dat ik je zo heb kunnen helpen met 'mijn' sudocreme

groetjes liefs
lydje
Reply
ik heb een pouch en ken dit heel erg goed. lig vaak snachts wakker en word helemaal gek van de jeuk. mijn internist vertelde mij dat zelfs als ik naar de wc ben geweest en waarschijnlijk nog wat vocht uit mijn pouch komt en dat veroorzaakt de jeuk. heb van alles al uitgeprobeerd maar niets helpt, mijn internist raadde mij zinkzalf aan, en hoera dat helpt. wel pas naar een paar dagen, en na elke wc bezoek aanbrengen maar het werkt echt en als ik dan mee stop en de jeuk komt weer terug doe ik het weer. maar nu doe ik gewoon een paar keer per dag of een keer per dag, is maar net hoe mijn pet staat, de zalf gebruiken, maar voor mij is het een wondermiddel. dus wie weet, probeer het eens. succes.
groetjes jenny
Reply
in sudocreme zit ook zink, dus ik denk dat dat gewoon het bestandsdeel is wat goed tegen de jeuk helptWink
Reply
Ik vind sudocreme wel fijner dan pure zinkzalf, want die krijg je er weer zo moeilijk af.
[Image: pouchbanneraf.jpg]
Reply
klopt dat is ook zo, en sudocreme is met mijn ervaring net iets zachter.
zelfs in verpleeghuizen stappen ze over van zinkzalf naar sudocreme
Reply
Hallo,
Voor meer informatie over dit onderwerp verwijs ik u graag door naar http://jeuk.startpagina.nl Voor veel informatie en behandelmethodes.
Reply
Opgesomd mij tips:

1,Weleda Babybillencreme
2, Urine therapie ;-) een watje met je ochtendurine aanbrengen
3, Een beetje bio honing aanbrengen
4,Natracare inlegkruisjes voorkomen van de vlekken
5,Veel gekookte bladgroente (spinazie enzo) eten( ...lijkt voor mij de meest fijne poep te geven)
6,natuurlijke maagzuurremmers opzoeken op internet. Hoe minder zuur je poep hoe beter.

Hoi, bij mij heeft Weleda-Billenbalsem altijd enorm verlichting gegeven.Ik gebruik t vooral snachts maar momenteel na elk bezoek. Nadeel is dat t wit afgeeft, ivm de zink, maar ik draag sowieso (standaard) dunne inlegkruisjes van Natracare (bio katoen droogt de huid niet uit en irriteert minder) . Ik ben gevoelig voor eczeem en Sudocreme heeft olien die dat kunnen activeren. T liefst smeer ik iets erop dat je in principe kan eten. Mijn pouch is direct op de anus gehecht. Heb daardoor ook vaker wat incontinentie en jeuk bij de naad..Ik smeer de creme dus naar binnen...Maar, liever dan iets wat de darmwand zonder problemen mag opnemen. Dus ik wil dan niet parrafine of linoleen achtige olien gebruiken...dat is niet zo heel gezond en irriteert soms juist in mij beleving. Ik weet dat weleda billencreme erg duur is (wel 2 eu per tube goedkoper in duitsland).
Ik laat t onder hulpmiddelen afschrijven van de belasting. Samen met de bio maandverbandjes die ik snachts gebruik. Natracare is een van de weinige die mn huid niet laat broeien en jeuken. Verder heb ik ook wel eens dat ik wat ochtendurine opvang en op een watje die en even op de anus laat zitten..beetje naar binnen steken. Dat werkt ook zeer helend voor de huid! Of een beetje honing als ik kloofjes heb. Maar dat prikt eerst even erger, daarna geneest t. Ik zal in een ander topic de problematiek delen waar ik nu mee te maken heb.
Ik heb namelijk de pouchvariant van aambeitjes,...waardoor ik jeuk heb op de naad. \Wat ook met mijn S-Pouch te maken heeft.Dat is een jeuk die iets minder makkelijk te verhelpen is.
Heart
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)