Precies .. maar goed hier zijn dus de meningen weer over verdeeld (over het hoe vaak).
Ik kan me wel vinden in die 1x per 5 jaar
p.s. zal ik doen Chantal
Anne > 20-01-2008, 19:39
Scopie door MDL arts of doen de chirurgen ook die ondezoeken bij iemand die een stoma hebben?
Chantal > 20-01-2008, 21:34
Een scopie onderzoek is het werk van een mdl-arts een chirurg wil er nog wel eens bij staan te kijken als het noodzakelijk is
Chantal > 21-01-2008, 22:30
Heb zelf nog nooit een roesje gekregen, heb dit wel vaker aangegeven dat ik dit wilde, maar gezien mijn medische achtergrond krijg ik het niet.
Vindt het wel altijd intressant hoe je kan zien, de weg die ze afleggen, en de eventuele poliepen eraf trekken en meenemen naar de uitgang:p
Chantal > 22-01-2008, 21:30
Hi Vivian,
Even een vraagje, krijg je in het AZM ook de foto's mee, als je erom vraagt, lijkt me wel eens gaaf een foto te hebben van mijn darmen. Ik heb hier nog nooit aangedacht, daarom mijn vraagje.
Groetjes Margaretha:huh2:
Chantal > 22-01-2008, 22:50
Ik heb het nog nooit gevraagt maar je kunt het altijd een keer proberen te vragen aan je mdl-arts
vivian > 23-01-2008, 22:12
Hoi Margaretha,
Ik denk dat dat van je arts afhangt.
Ik heb het ook eens een keer gevraagd, en het mocht eigenlijk niet zei mijn internist, maar (ze was heel aardig) ik kreeg er een mee. Gewoon vragen!
Chantal > 23-01-2008, 23:31
Hoi Vivian,
Bedankt voor je reactie, ga het zeker vragen bij de volgende colonscopie, ben benieuwd wat hij zegt.:tong: