Dit forum is nog niet zo lang in de lucht! Toch hebben we een record aantal aanmeldingen voor een startend forum. Natuurlijk zijn nieuwe mensen altijd van harte welkom, maar hoe bereiken wij ze en zij dit forum?
We proberen achter de schermen zoveel mogelijk gelinkt te worden met websites/forums die van toepassing zijn op pouch-dragers en mogelijke pouch-dragers.
Hier is alvast een online-flyer. Misschien weet jij ook een website waar deze geplaatst kan worden. Deze flyer is ook uit te printen, maar er komt binnenkort ook een word-versie die er kwa print iets mooier uitziet. Misschien leuk om mee te nemen naar je chirurg, de stoma-verpleegkundige, je mdl-arts, thuiszorg om een beetje reclame te maken. Grote kans dat deze medici daarmee ook weer andere mensen kunnen helpen die een pouch hebben en / of overwegen er 1 te nemen.
De meeste ziekenhuizen hebben ook een patiƫnten informatie balie, waar vele patiƫnten foldertjes liggen. Misschien wil jij daar ook wel een stapeltje neerleggen of is er een prikmuur.
Alles in het belang om zoveel mogelijk mensen te bereiken, zodat we elkaar kunnen helpen, ondersteunen, advies geven, advies ontvangen, maar ook gezellig kunnen kletsen in het kippenhok!
Groetjes Iris
Re: Online flyer voor pouch.nl
Wen > 07-10-2006, 06:45
Ik zal aan mijn man vragen of hij de link van dit forum bij op onze website zal zetten.
Re: Online flyer voor pouch.nl
Iris > 07-10-2006, 10:54
Helemaal super Wen! :toppie:
Des te vaker de site gelinkt staat, des beter de site ook te vinden is in zoekmachine's...
Gisteren vergeten erbij te schrijven. Dit zijn de html-codes om de flyer online te zetten op een website. Note: Er staan nu spaties tussen het voorste en laatste < > deze moeten verwijderd worden, maar anders kan ik het niet laten zien en voert hij de opdracht gelijk uit.