Rugpijn
Taron > 06-11-2009, 19:45
hallo ik ben 17 jaar ik heb vanaf mijn 15de al rug pijn ik ben al naar verschillende dokters geweest ook naar kinesiste , zelfs naar een osteopathie en heb ook aan acupunctuur gedaan niks heeft geholpen spijtig genoeg .toen ik de eerste keer naar de dokter ging was mijn rug pijn niet echt fel de dokter zei dat ik een gebarsten ruggenwervel had en moest daarom een paar weken een korset aan doen en moest stoppen met mijn sport te beoefenen (thai box) ik heb dit gedaan maar het had niet geholpen de pijn werd alleen erger de dokter zei dat het normaal was hij omdat ik die korset zo lang heb aangedaan zijn mijn rugspieren verzwakt en moet ik naar een kinesist gaan die had mij rugspier oefeningen gegeven maar deze het had ook niet geholpen ik was het een beetje beu en was toch weer met mijn sport begonnen maar een van mijn dokter had gezegd dat ik mss een hernia op jonge leeftijd heb en dat ik moest stoppen met te sporten en veel rusten nodig heb ik heb dit gedaan en mijn pijn werd weer feller toen ben ik naar een andere dokter geweest hij zei dat ik 3 jaar moest wachten en de pijn ging weg gaan hij zei dat mijn botten sneller zijn gegroeid dan mijn spieren ,en andere dokter zei dat ik mss een spierontsteking had dus moest ik van hem iboprofieëne paken ofzo iets maar dat had ook weer niet geholpen toen ben ik naar een osteopath geweest die heeft me een paar keer gekraakt maar dat heeft ook niet geholpen , een andere dokter zei me dat er een blokage met mijn spieren is gebeurt en die had mij naar een andere kinesist gestuurd die had de brief van de dokter gelezen maar toen die mij controleerde zei hij dat een van mijn bekken scheef was en was dus een paar keer naar hem geweest en hij had die terug op zijn plaats gezet zei hij. maar dat had niet geholpen toen van ik naar de acupuncturist geweest een paar keer da had ook niks geholpen die had mij op de laatste afspraak pillen me gegeven die ik 6 op 1 dag moest pakken die hebben ook niet geholpen zo als u ziet heb ik al heel veel dingen geprobeerd en niks lukt dus ik zou willen vragen of hier iemand een goeie bekende dokter kent die mij mss zou kunne helpen