rectale klachten
Tom481 > 14-03-2010, 10:38
Hallo iedereen ,
ik heb al paar maanden last van rectale ongemakken ,
het lijkt alsof ik voortdurend vocht aanmaak juist in de anus (dus net inwendig) en dat stoort mij voortdurend ,verder doet het absoluut geen pijn en heb ik geen last van jeuk of uitslag, ik heb vorig jaar inwendige aambeien gehad en de enige symptomen die ik toen had waren bloedverlies bij de ontlasting. ik ben namelijk ook al paar keren bij een gastro-enteroloog gegaan met dit nieuw probleem en na onderzoek bleek alles steeds in orde te zijn , dus geen aambeien of ontstekingen , toch heb ik behandeling van zetpillen gekregen en daflon (dus behandeling tegen aambeien) zelf al zijn er geen aan te merken , maar nog steeds zonder resultaat.
ik heb ook gemerkt dat dit probleem erger wordt wanneer ik in beweging ben (zoals sporten bv)of wanneer ik bv opgewonden raak.ik wil er graag ook nog even bijzeggen dat er sommige dagen geen klachten zijn waardoor ik dan steeds denk van mijn probleem af te zijn en dan ineens begint dat de dag nadien weeral.
Daarom ik nu een berichtje plaats op deze forum , misschien dat iemand dit probleem herkent en mij enige moed kan inspreken want dit wordt stilaan onleefbaar, ik voel mij voortdurend op m'n ongemak en zou graag weten wat ik voorheb.
ik ben absoluut niet bang om naar een arts te stappen , heb dat namelijk al meermaals gedaan maar als die mij steeds vertellen dat alles in orde is terwijl ik weet dat er iets scheelt begin ik stilaan gefrustreerd te worden . Ik ben ook vergeten te zeggen dat ik GEEN pouchdrager ben maar misschien vind ik hier enige oplossing voor mijn probleem.
Groetjes allemaal
Tom